Своя справа: 7 книжок для підприємців

Своя справа: 7 книжок для підприємців
Що читати, щоб заснувати власний бізнес, розвивати його та досягати успіху

Власний бізнес — це чудовий вихід із нудного існування найманого працівника. Проте не всі користуються можливістю стати підприємцем: потрібні спеціальні компетенції. З компетенціями ми можемо допомогти: читайте книжки про те, як організувати успішний бізнес.

Дилеми засновника бізнесу. Як попередити помилки й уникнути їх під час створення стартапу

Ноам Вассерман, "Віват"

Починати треба спочатку. Якщо уникнути помилок на етапі стартапу, можна сміливо вважати, що половина успіху вже у вашій кишені. На початку дуже важливо сформувати команду, загальні цінності та принципи взаємодії. Ця книжка дозволить вам зрозуміти, чи краще бути єдиним засновником, чи стартувати зі співзасновниками. І ким повинні бути ці люди: друзями, колишніми колегами, родичами чи сторонніми особами? З книжки ви також зрозумієте, як розподілити акціонерний капітал, підібрати персонал на тій чи іншій стадії розвитку власної справи і як ділити прибуток.

Магазин моєї мрії

Стенлі Маркус, "Фабула"

Можливо, не всім вдасться зробити зі звичайного магазину одягу цілу імперію, як це вдалося Стенлі Маркусу, проте з цієї книжки можна "витягти" цілу купу блискучих ідей: як знаходити творчі й сміливі рішення, як працювати з цільовою аудиторією, як встановлювати високі стандарти якості, як розширюватися. Neiman Marcus — це наразі 42 сімейні магазини елітного одягу та аксесуарів по всій Америці, лідер смаку американської роздрібної торгівлі. І хоча фірму було засновано у 1907 році, саме Стенлі Маркус зробив її такою успішною. У своїй книжці він не тільки розповідає про свій життєвий шлях та важливі рішення, а й дає поради з ведення бізнесу, управління магазином, говорить про важливість етики та корпоративної культури.

Сьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мереж

Джошуа Купер Ремо, "Yakaboo Publishing"

Це книжка про глобальне відчуття духу епохи, без якого жоден підприємець не зможе стати успішним. Ми стоїмо на порозі нової технологічної революції, яка зробить наступну добу історії так само далекою від сьогодення як епоха Просвітництва від Середньовіччя. Принаймні, так вважає Джошуа Купер Ремо, свого часу наймолодший редактор в історії журналу Time, експерт з Китаю, учень Генрі Кіссінджера й один з очільників компанії Kissinger Associates. Ми вступаємо в епоху влади мереж. Добре це чи погано? Будь-яка влада може стати тиранією. Книга є бестселером The New York Times та Washington Post. Джошуа Купер Ремо, свого часу наймолодший редактор в історії журналу Time, експерт з Китаю, учень Генрі Кіссінджера й один з очільників компанії Kissinger Associates, але Ремо залишає нам простір і для оптимізму, а також пропонує  несподівані пропозиції та відповіді на виклики нового часу у цьому сміливому бестселері, повному приголомшливих відкриттів.

Сам собі MBA. Про бізнес без цензури

Сюзі Уелч, Джек Уелч, "Наш Формат"

Ступінь Master of Business Administration (MBA) — це кваліфікаційний ступінь у менеджменті (управлінні). Не всім по кишені отримати знання з таких програм, але справа не у дипломі, коли йдеться про практичні компетенції. Книжку для отримання МВА "на дому" написали письменниця Сьюзі Велч та гуру менеджменту Джек Велч, який як ніхто інший знається на тонкощах ведення бізнесу. Пишуть вони про причини розквіту чи занепаду компаній, про роботу з командою, про генерацію свіжих ідей.  Книжка підходить і для "діючих" менеджерів підприємств, і для тих, хто тільки збирається відкрити власний бізнес.

Мистецтво творення попиту. Як передбачити прагнення покупців

Адріан Сливоцький, "Український католицький університет"

Питання попиту часто "гальмує" підприємницьку ініціативу. Але часто ми маємо хибні уявлення про те, як попит працює, не підозрюємо, що попит можливо створити! Багато підприємців орієнтуються лише на те, аби його стимулювати та задовольняти. Автор, американський економіст українського походження, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, член дорадчої ради Львівської бізнес-школи, пропонує радикально новий підхід до аналізу попиту, підкріплюючи свої ідеї численними практичними прикладами. І стануть вони у нагоді не тільки бізнесменам, а й громадським активістам, урядовцям — усім майбутнім новаторам.

Ідеальна машина продажів

Чет Голмс, "Фабула"

Є такий відомий вислів про те, що торгівля — двигун прогреса. Дійсно, виробництво — це дуже важливо, але зустріч попиту та пропозиції "організовує" торгівля. Як налагодити продажі у найкращий спосіб? Чет Голмс — експерт з маркетингу. Він пропонує дванадцять кроків — дванадцять інгредієнтів універсальної стратегії, перевіреної безліч разів на сотнях підприємств. Запорука успіху — неухильне дотримання правил, дисципліна і цілеспрямованість.

Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт

Автор Сет Ґодін, "Наш Формат"

Очевидно те, що продавати можна все. Від найзвичніших речей до унікальних продуктів та послуг. Проте конкуренція — це як раз той фактор, який змушує підприємців ставати новаторами, розробляючи нові, унікальні продукти та послуги. Як створити такі незабутні товари? Розповідає Сет Ґодін — американський підприємець, маркетолог, лектор, засновник компанії Yoyodyne, яку придбала Yahoo.

Читайте також: З новими силами: 7 книжок, щоб почати все спочатку

А щоб бути в курсі найцікавішого з ZZА! — підписуйтесь на наш Telegram!