На ти: 7 книжок про ефективне спілкування

На ти: 7 книжок про ефективне спілкування
Що почитати, щоб навчитися краще спілкуватися

Екстраверт ви чи інтроверт, спілкуєтеся наживо чи у віртуальному світі, не має жодного значення, якщо ви спілкуєтеся неефективно. Але всьому можна навчитися. Ці 7 книжок зроблять з вас геніального комунікатора. Чи просто приємну людину — нам їх так бракує у світі!

Мистецтво говорити. Таємниці ефективного спілкування

Джеймс Борг, "Фабула"

Бізнес-тренер Джеймс Борґ вважає, що недарма в англійській мові слово spell означає "записувати по літерах" та "творити закляття". Слова мають магічну силу, вважає він. Але багатьом вона недоступна, бо вони застрягли у поганих звичках спілкування. Автор обіцяє зробити кожного справжнім "чаклуном", здатним за допомогою слів донести будь-яку думку, змінити за їхньою допомогою своє життя і позбутись зайвого стресу.

Як розмовляти будь з ким, будь-коли і будь-де. Секрети успішного спілкування

Ларрі Кінг, Білл Ґілберт, "Моноліт-Bizz"

Ларрі Кінг — легендарний журналіст, ведучий найпопулярнішого ток-шоу Америки "Ларрі Кінг наживо", за роки своєї журналістської кар'єри провів понад 60 тисяч інтерв'ю. Спілкувався він з настільки різними людьми, що й годі собі уявити. Але з усіма знаходив спільну мову. Як це йому вдавалося? Принципи спілкування Ларрі Кінга не є якимись складними психологічними трюками, вони зрозумілі й прості, але працюють безвідмовно!

Стратегії і тактики спілкування

Патрік Кінг, #книголав

Патрік Кінг розробив 18 дієвих методів, які дозволять вам буквально творити дива, в тому числі зав'язувати дружні стосунки з потрібними людьми, "причаровувати" незнайомців, ефективно сперечатися та захищатися від упередженої критики. Патрік Кінґ є фахівцем із соціальної взаємодії та коучем із діалогового навчання. Вважається автором #1 на Amazon у жанрі нон-фікшн зі знайомств і взаємин.

Коли зустрічаються незнайомці

Кіо Старк, "Віват"

Чи стає самотність новою хворобою сучасності? Навіть якщо ми користуємося гаджетами помірно і не забуваємо старих друзів, то все одно більшу частину нашого часу поспішаємо кудись з похмурим виразом обличчя, не помічаючи нікого навколо. І дарма, зовсім дарма, адже спілкування з людьми, яких ми не знаємо, несе в собі не тільки радість, а й потужні трансформаційні можливості. Авторка, записуючи власний досвід спонтанних зустрічей на вулиці, з'ясувала, яким чином ці моменти спілкування приносять нам відчуття щастя та змінюють наше ставлення до людей, які від нас відрізняються..

Я завжди знаю, що сказати

Ігор Ризов, "Book Chef"

Ігор Ризов — експерт з ведення перемовин. Ця книжка — інтерактивне тренінг-видання з купою практичних завдань, по виконанні яких ви матимете змогу отримати коментарі автора щодо своїх результатів. Ви ж знаєте, що потрібні слова завжди приходять, коли момент сказати їх вже минув. А з таким тренінгом усі слова будуть напоготові будь-коли.

П`ять мов вдячності у професійних стосунках. Мистецтво мотивації словом

Гері Чепмен, Пол Уайт, "Book Chef"

Проблеми з порозумінням на роботі дуже болючі, адже ми так багато проводимо часу серед колег або підлеглих. Прикро, коли люди не розуміють одне одного і псують одне одному нерви. Автор міжнародного бестселера "5 мов любові", що допоміг налагодити любовні стосунки мільйонам людей в усьому світі, тепер розповідає про 5 мов вдячності у професійних відносинах. Ця книга покликана підвищити мотивацію працівників і створити таку атмосферу в компанії, з якої їм не захочеться йти.

Я чую вас наскрізь. Як порозумітися будь з ким

Марк Гоулстон, "Моноліт-Bizz"

Як спілкуватися з тими, хто не налаштований бути люб`язним? Незадоволені клієнти, колеги-інтригани, прискіпливі начальники, безвідповідальні підлеглі, надокучливі родичі, нестерпні партнери, бунтівні діти, ненадійні друзі та просто хами в метро. Автор, досвідчений психіатр, бізнес-консультант і коуч, який свого часу навчав перемовників ФБР, пояснює, чому люди іноді поводяться жахливо та як змусити їх дослухатися до вас, змінити гнів чи неприхильність на ласку, а відчайдушний спротив — на згоду. Виявляється, що тут секрет не у тому, як говорити, а в тому, як слухати!

Читайте також: Must Read: 7 важливих книжок для інтелектуалів