о том, как делать бизнес и жить устойчиво

Видеть 01 октября 2019 в 0:00

Малий бізнес: 7 нових книжок для найкращих результатів

Що читати, щоб підвищити свій рівень бізнес-обізнаності

Малий бізнес: 7 нових книжок для найкращих результатів Малий бізнес: 7 нових книжок для найкращих результатів

У бізнесі потрібні і знання, і навички, і підприємливість і, звичайно, натхнення. Для того, аби все це активувати, потрібні надійні джерела: досвід успішних підприємців, наукові дослідження та світові бестселери. Все це ви знайдете у новій добірці.

Священна книга стартапера. Як збудувати успішну компанію

Стів Бланк, Боб Дорф, "Наш Формат"

Подпишитесь на канал DELO.UA

Спочатку було слово. І те слово було "стартап". Усі великі компанії починаються з вдалої ідеї та розумного її розвитку. Отже, з чого почати? Бізнес-експерт Стів Бланк, чию методику викладають у таких найбільших університетах світу, як Берклі та Стенфорд, та підприємець Боб Дорф пропонують вам справжній практичний путівник для початківців. З нього ви дізнаєтесь про те, як побудувати бізнес з нуля та вдосконалити бізнес-процеси. Питання й відповіді, схеми, чеклісти, щоб перевірити, чи запрацює ваша ідея, знайти потенційних клієнтів для стартапу та навчитися просувати свій продукт як офлайн, так і онлайн.

Ґрід. Інструмент для прийняття рішень у будь-якому бізнесі (і у вашому також)

Метт Воткінсон, "КМ-Букс"

"Або пан, або пропав" — такі ситуації зустрічаються повсякчас, в тому числі у бізнесі. Правильне рішення — запорука успіху справи, добробуту родини і власного зростання. Якби ж знати, яке рішення вірне! Опанувати мистецтво правильного вибору — цілком можливо. Ґрід-матриця — революційна система, яка є міцним психологічним фундаментом та надійним інструментом у прийнятті рішень щодо будь-яких аспектів діяльності підприємства: оцінки та покращення товарів та послуг; зменшення стратегічних ризиків та передбачення довготермінових наслідків ваших дій; відчуття кон'юнктури ринку та використання її на власну користь; визначення першопричини викликів, які постають перед вашим бізнесом; налагодження ефективної співпраці між підрозділами та командами. Підхід цей годиться і для великих, і для малих підприємств.

Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків

Верн Гарніш, "Наш Формат"

Зростання бізнесу — не примха. В певний момент компанії або повинні розширюватися, або занепадати. У цій книжці ви знайдете план масштабування вашої справи. Верн Гарніш — засновник і гендиректор міжнародної компанії Gazelles, що займається освітою підприємців. Він пропонує дієвий набір методик, які допоможуть чітко зрозуміти план розвитку вашої компанії, окреслити стратегічні завдання та в результаті відчутно збільшити масштаб підприємства та його прибутки.

Лідерство в стилі Lean. Шлях до постійного вдосконалення вашого бізнесу

Джим Ланкастер, "K.Fund"

Читаємо історію успіху блискучого лідера. Джим Ланкастер — засновник Lantech.com, який сповідує головний принцип нового лідерського стилю. Завдяки цьому принципу йому вдалося вивести компанію на новий рівень розвитку, досягти доти небаченої прибутковості та забезпечити своєму бізнесу перші позиції на ринку. Ви можете зробити те саме! Автор детально описує необхідні кроки, ілюструючи їх прикладами з життя власної компанії — так, наче проводить екскурсію нею. Книжка "Лідерство в стилі LEAN" вийшла як спільний проект K.Fund та Лін Інституту України під науковою редакцією президента Інституту Сергія Комберянова.

Інтелектуальний бізнес. Навчальний посібник

Галина Тимохова, "Кондор"

Добре, коли голова є і засобом, і місцем виробництва. Заробляти гроші власним інтелектом — почесно і зручно, але це такий само бізнес, як і всі інші. Тому і він потребує системності і порядку. Перед нами — навчальний посібник, в якому розглянуто різні складові інтелектуального підприємництва з метою осмислення іхньої структури, організації, засобів, виявлення закономірностей розвитку й удосконалення методів і прийомів управління підприємствами в умовах конкуренції.

Піаритись не можна зупинитись

Олександра Стельмахова, "Ліра-Плюс"

Public Relations — важлива складова бізнесу, навіть якщо він ще маленький. Більш того, вдало побудований PR потрібен не тільки підприємцям, а й багатьом публічним особам, які просувають свої ідеї через публікації у ЗМІ. У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для "розігріву" будь-якої потрібної аудиторії. У якості ілюстрацій у книзі наведено реальні приклади. Які пояснюють підходи до правильної роботі з журналістами. Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.

10 успішних компаній. Нова якість підприємництва в Україні

Олег Криштопа, Христина Бурдим "Дискурсус"

За прикладами успішності далеко ходити не треба. В Україні є зразково успішні підприємства, з досвідом яких пропонують познайомитись автори цього видання. Подивимось, хто у нас там у хедлайнерах? Мережа "23 Ресторани", Rosa, Ugears, Varvar, Vovk, Woodwerk, Коник, Покутська кераміка і Taplap, Селиська сироварня". А ще у видавництва "Discursus" вийшла книжка "10 успішних українських брендів" — і там теж багато натхнення!

Читайте также: Відкриття сезону: 7 цікавих книжок для театралів

Загрузка...
Загрузка...