Про що мова: 7 контекстів для словосполучення "woke washing"

Про що мова: 7 контекстів для словосполучення "woke washing"
Woke washing — це нова маркетингова практика, коли компанії намагаються спекулювати на соціальних проблемах, декларують позитивні цілі, але водночас самі не підтримують заявлених ідеалів

У сучасному світі, обираючи товари, ми вже не лише звертаємо увагу на їх склад та ціну, але й на те, як бренди-виробники реагують на соціальні проблеми. І це ніби мало б стимулювати компанії розвиватися, але дехто обирає простіший шлях — заявляє в маркетинговій стратегії про певні ідеали, але не підтримує їх на ділі.

Під час наради

Я розумію, що більшості з вас здається, ніби маркетингова стратегія, що базується на соціальних цінностях — є правильною й успішною. Це так, але лише за умови, що компанія справді дотримуватиметься цих цінностей. Тому мені здається, що існує чимало тем, які допоможуть вам уникнути "woke washing" і досягти успіху.

Подрузі

Мене так дратує, коли компанії використовують "woke washing". Адже більшість з них насправді не є такими, як позиціонують себе. Це ж просто смішно, коли компанія, яка виготовляє солодкі напої й продає їх в пластикових пляшках оголошує, що дбає про екологію. До того ж її продукт шкодить як здоров'ю людей, так і середовищу.

Колезі

Шкода, але наша компанія зараз використовує "woke washing". Адже всі ці цінності, про які розповідають маркетологи, насправді відсутні у нашому колективі?

У компанії

Під час свого виступу Алан Джопе наголосив, що бренди, які проводять цілеспрямовані кампанії, але не вдаються до реальних дій, тобто застосовують "woke washing", "заражають" рекламну індустрію. З часом це загрожує значному зниженню довіри до індустрії загалом.

Під час суперечки

Є бренди, які мають практику соціальної взаємодії, але не використовують цей факт в рекламі чи просуванні товару. Найімовірніше, вони позиціонують себе як корпоративні соціальні активісти. Але є й бренди, які вдаються до "woke washing", у своїй маркетинговій стратегії вони використовують соціальні активності для просування свого товару на ринку, але реально дотримуються їх досить непослідовно або й взагалі не дотримуються. Не думаю, що це так. Я вважаю, що і в першому, і в другому випадку засновники й керівники компаній справді вірять в цінності, про які говорить їхня маркетингова стратегія. Але не всі працівники можуть розділяти ці цінності.

Підлітку

Ти обираєш цей бренд, тому що його ідеї, виголошені в рекламі, дуже тобі близькі. Але варто пам'ятати, що існують компанії, які вдаються до "woke washing", тобто в реальному житті не роблять того, що озвучують їхні маркетологи.

Партнеру

Сьогодні усвідомила, що мій улюблений бренд 'woke washing'. Адже є разюча невідповідність між тими повідомленнями, які ми чуємо з їхньої реклами, та практикою своєї компанії. Приміром, вони постійно говорять у своїй рекламі про розвиток суспільства, але водночас ухиляються від податків.

Читайте также: От приказов к отношениям: Как голосовые технологии меняют нашу жизнь