Про що мова: 10 контекстів для слова "омніканальність"

Про що мова: 10 контекстів для слова "омніканальність"
Омніканальність — об’єднання усіх каналів продажів (сайти, програми, соцмережі) в одну єдину систему, щоб клієнту було зручно автоматично переключатися з одного виду купівлі та спілкування на інший.

Ми вже звикли до багатоканальності у сфері торгівлі. Але проблема в тому, що кожна торгова мережа встановлює свої правила. І дуже часто покупець дізнається про них лише тоді, коли виникають якісь проблеми: чи то забрати товар з магазину, якщо замовляєш через інтернет, неможливо, чи повернення перетворилося на випробування. А от мережі з омніканальною стратегією — це вже інший рівень.

Другу / подрузі

Брала собі на сайті однієї торгової мережі туфлі, але вирішила все ж перед покупкою приміряти їх в магазині. Прийшла в шоу-рум, але ні по назві, ні по коду з сайту ту саму пару консультанти так і не знайшли. Виявилося, що в них не омніканальна система, а, звичайна, багатоканальна.

Бізнес-партнеру

Перехід від багатоканальності до омніканальності разом із встановленням конкурентних цін та підвищенням кваліфікації персоналу можуть принести нам збільшення прибутку від 15 до 30%.

Дитині-підлітку

Бонуси з картки ми можемо використати в будь-якому місті. Ця мережа магазинів іграшок працює за омнікальною стратегією. Відповідно, накопичені бонуси під час покупки в магазині в Одесі ми зможемо використати, коли замовлятимемо ігри в інтернет-магазині.

Зацікавленим

За даними аналітичних служб, майже 14% українського населення користуються послугами інтернет-торгівлі. Але у той же час українці частіше відвідують мережу з метою збору інформації про той чи інший товар. Я думаю, що це пов'язано зі слабко розвинутою в Україні омніканальністю.

У неформальній атмосфері в компанії

Омніканальність — це нова течія в нашому світі, який швидко розвивається. Щоправда, в Україні вона ще не усвідомлена повністю. Але ж ви розумієте, що виграє саме той, хто раніше замислиться про це.

Тому, хто в темі

Концепція омніканальності забезпечує масштабованість роздрібної торгівлі. Ритейлер немає необхідності вкладати гроші в черговий магазин у спальному районі, якщо він без додаткових зусиль може достукатися до свого покупця через різноманітні додатки, але за умови, що всі його канали збуту бездоганно налагоджені.

Колезі

Омніканальність — це неймовірно дієвий інструмент. От тільки уяви, у вільну хвилину на роботі ти заходиш з робочого компютера на сайт улюбленого інтернет-магазину. Або по дорозі додому переглядаєш його асортимент зі смартфону. А вдома, коли ти зайдеш у Facebook з ноутбука, тобі вже видасть рекламні банери з рекомендованими товарами саме тієї категорії, яку ти переглядала/в вдень. Погодься, що скоріш за все ти знову зайдеш на сайт і таки щось придбаєш.

Під час наради

Омніканальність та зайнятий спосіб життя впливають на рішення покупців у всьому світі. Споживачі потребують зручності на всіх етапах шопінгу та бажають взаємодіяти с брендом. Але при цьому для кожного окремого споживача зручність включає в себе різні критерії. Тому для нас дуже важливо розуміти та враховувати всі ці критерії, аби краще розуміти поведінку та потреби споживача в різних країнах і регіонах.

Клієнту

Наша мережа працює за омніканальною стратегією, тому: якщо після примірки вам потрібен час на роздуми, ви можете спокійно думати дорогою додому. А вже вдома замовити все, на чому зупинили свій вибір на сайті. Розміри та кольори всі співпадають і будуть в наявності. І вам не доведеться витрачати свій час на повторний похід в магазин та пошук саме тих речей, які сподобалися минулого разу. Ваше замовлення кур'єр доставить прямо додому.

Під час суперечки

- Думаю, що майбутнє є лише у омніканальних торгових мереж. Вони мають стільки інструментів впливу на свого клієнта, що решта просто не витримують конкуренції. - А я вважаю, що за будь-якої системи головним залишається якісний продукт. І якщо ти реалізовуєш якісний товар чи послугу — то завжди знайдеш свого клієнта.

Читайте також: О чем речь: 10 контекстов для слова "ассертивность"