о том, как делать бизнес и жить устойчиво

Про що мова: 10 контекстів для слова "фемвертайзинг"

Фемвертайзинг (feminism + advertising = femvertising) — це реклама, яка підтримує жінок та допомагає їм боротися за рівноправ'я

img img

Фемвертайзинг — це реклама, яка звертається до жінок з повагою. Вона в жодному випадку не критикує жінку, не порівнює її з чоловіками та не радить стати іншою. Фемвертайзинг спонукає жінок бути собою та руйнувати стереотипні рамки. На території України одним з найбільш популярних прикладів фемвертайзингу була реклама засобу для миття посуду в посудомийній машині "Я жінка, а не посудомийка", в якому жінка замість мити посуд, проводить час з донькою.  

Колезі

Маркетологи стверджують, що 80% покупців — це жінки. Тому не дивно, що компанії прагнуть запам'ятатися такими, які підтримують жіноцтво і звертаються до фемвертайзингу.

Під час замовлення реклами

Ми б хотіли, щоб це була не просто реклама, а фемвертайзинг, який би показав нашу підтримку та захоплення жінками.

У рекламній агенції

Клієнти замовили фемвертайзинг. Тож хочу нагадати, що хороший фемвертайзинг ні в чому не звинувачує жінок — ні в тому, як вони виглядають, ні в тому, як будують стосунки, ні в тому, як вони харчуються, чи які вони водії. Фемвертайзинг — це точно не про провину. Фемвертайзинг про продукт, який допоможе жінці бути собою і ні в якому разі не про те, що допоможе їй змінитися.

Під час суперечки

- Як же мене дратує цей фемінізм. Жінки вже навіть придумали вид реклами — фемвертайзинг, який показує їх вищими та у всьому кращими.

- Насправді, фемвертайзинг не порівнює жінок з чоловіками і не намагається показати, хто краще, розумніше чи успішніше. Це про те, що кожен живе своїм життям і хоче прожити його гідно. Тим більше, що хороший фемвертайзинг не засуджує та не звинувачує чоловіків. Він взагалі нікого не засуджує та не звинувачує.

Зацікавленому

Відома консультантка в сфері маркетингу Кеті Мартел стверджує, що якщо компанія використовує фемвертайзинг для висловлення своєї позиції, а не просто прагне пропіаритися на фемінізмі — то має відповісти на такі питання:

- Чи є в керівництві компанії жінки?

- Чи працівники отримують однакову заробітну плату незалежно від статі?

- Чи наймає компанія жінок на різні посади?

- Чи співпрацює компанія з відповідальним малим бізнесом?

- Чи проводяться в компанії тренінги проти дискримінації?

- Чи надає компанія співробітникам декретні відпустки та лікарняні відповідно до законодавства?

- Чи дотримується компанія принципів інклюзивності при наймі на роботу?

- Чи відмовилася компанія від об'єктивації жінок у всіх маркетингових кампаніях?

Якщо більшість відповідей "Ні" — то варто замислитися над змінами в структурі, а не модних слоганах.

Подрузі

Мені так подобається нова реклама Nike, шкода, що в нас так мало якісного фемвертайзингу.

Підлітку

Пам'ятаєш рекламу, коли мама кидає мити посуд і йде читати доньці казку? От це і є фемвертайзинг. Тобто це реклама, яка говорить про жінку, її потреби та можливості, але не порівнює з чоловіками.

Тому, хто в темі

Всі говорять про фемвертайзинг як про рекламу для жінок та пропагування фемінізму. Але варто пам'ятати й те, що це явище походить з США і також просуває нове ставлення до американців.

Керівнику

Я пропоную для нашої жіночої лінійки створити не просто відеоролик, а якісний фемвертайзинг. Це приверне увагу і до товару, і до компанії. Створить хорошу репутацію бренду.

Знайомому

Я от не розумію, чому всі в такому захваті від реклам Nike, навіть знайшли новий термін — фемвертайзинг. Особисто я нічого особливого в них не бачу. Зрозуміло, що якщо компанія хоче продати спортивний одяг для жінок, то мусить показувати спортивних жінок. От і все.

Читайте також: Про що мова: 10 контекстів для слова "вампука"

Щоб бути в курсі найцікавішого з ZZА! — підписуйтесь на наш Telegram! 

Загрузка...
Информационный партнер проекта Ukr.net
Новости со всех уголков Украины на https://www.ukr.net/
Загрузка...